avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostrzak:)

Europejski Dzień Bez Samochodu

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 25.09.2009 | Komentarze 1

Piękna, słoneczna pogoda... Dobry humor... Do tego pierwszy -legalny- rajd w Bydgoszczy (przynajmniej o innych nie wiem :)) Wybrałam się jak zwykle, czyli "na pięć minut przed" - dokładniej parę minut przed zakończeniem rejestracji. Dojazdem choć odrobinę poprawiłam sobie średnią:) Ku mojemu zaskoczeniu, baardzo pozytywnemu, rejestracja dalej trwała, a rowerzystom nie było końca :D Było nas ponoć 600 zarejestrowanych, nie mówiąc o tych niezapisanych :D Co do samej organizacji nie mam żadnych zastrzeżeń - szkoda tylko, że zabrakło koszulek;P. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to kultura jazdy, a właściwie jej brak u niektórych rowerzystów, szczególnie z naciskiem na tych młodszych. Niejednokrotnie w czasie jazdy zdarzył się upadek i wymiana zdań ze starszymi, którzy nie przyjechali się tam ścigać - sama miałam prawie kolizję z jakąś nastolatką, która wjechała mi wprost przed koło :/
Mimo tych małych zastrzeżeń, dzień miło spędzony i oby było nas więcej :)

Jak zwykle obserwuję teren :P

Europejski Dzień Bez Samochodu © zyleta

Kategoria 15-50, Z innymi

UncleLion
| 12:38 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj EDBS zaskoczył wszystkich frekwencja:) Co do kultury: niestety młodym faktycznie chce się ścigać. Trzeba to jednak zrozumieć. Dla nich nie jest aż tak ważne zamanifestowanie obecnosci rowerów w mieście. Ale pamiętaj że jak teraz złapią bakcyla to będziemy mieli kolejne pokolenie rowerzystów!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei