avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostrzak:)

Poznając miasto.

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 0

To nie ja miałam je poznawać, ale jakoś tak przy okazji wyszło :)

Na 10 pojechałam z Maćkiem na spotkanie z Mikołajem i resztą. Mieliśmy jechać do Torunia (ot tak po prostu, bo blisko jest:P ). Jak się jednak okazało na miejscu był tylko Mikołaj, który musiał jednak jechać do pracy (przypomniano mu o 10.10, że miał być gdzie indziej :P). Kolejne spotkanie miało być o 11.30.

Pojechaliśmy w tym czasie do Myślęcinka, który Maciej miał okazję poznać wczoraj, ale późnym wieczorem - nie ma tam latarń, więc trudno było zobaczyć coś więcej poza światłem lampek.

Maciejowi jednak tak się tam spodobało, że spotkanie przesunęłam najpierw na 12, później o kolejną godzinę, przez co wycieczka do Torunia się nie odbyła. Po obiedzie pojechaliśmy do Ogrodu Botanicznego, gdzie spędziliśmy ostatnią godzinę(?). I pędem na ostatni pociąg po 19.