avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl

Z innymi

Praca

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 0

Niedzielny "wypoczynek"??

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 0

Miał być ponownie Toruń :D Jednak po porannym wybryku mojej kotki (postanowiła przeciągnąć się i wbić pazury w koło Bogdana), już wiedziałam, że wszystko się opóźni... Nie sądziłam jednak, że aż tak :P Jak się później okazało, kotka zrobiła nie 2, a 3 dziury w dętce, następnie kolejna dętka uległa uszkodzeniu....
Ostatecznie pojechaliśmy na mały rozjazd. Niby wszystko fajnie, gdyby nie to, że po pierwsze: połowa km mniej niż wczoraj, a po drugie: trasa składała się z ciągłych zjazdów i podjazdów :P Nawet nie wiem, czego było tam więcej :D
W końcu przy kolejnym podjeździe rzuciłam rower i siebie też na pobliską trawę i przeleżałam tak z dobre 5 minut :D
Powrót do domu dość leniwy, na szczęście z delikatnym wiatrem i niestety 195 km na weekendowym koncie. Wiem, powinnam dobić do 200, ale po tak długim czasie niejeżdżenia długich tras i tak jestem zadowolona z takiego wyniku. Na dobry początek oczywiście :)

• Sprzęt Ostrzak:)

Elegancka Toruńska Masa Krytyczna :)

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 0

Co tu dużo pisać... z rana na godzinę do pracy, a później do Torunia :)

W skrócie było tak:

i tak :

(Oba zdjęcia pochodzą ze strony - Tomek P.)

Więcej na stronie Rowerowego Torunia :)

...a późnym wieczorem na imprezę... i niedzielny rower oczywiście :D

Ostra runda

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

5 ostrych kół = 0 hamulców, 0 wolnobiegów - uwielbiam :)

Toruń :)

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

Miała być toruńska masa, skończyło się na pysznej pizzy :) Ale i tak było miło :)

W końcu moja pierwsza "setka" w tym roku :D

Koronowo

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

Ostry piątek

Piątek, 15 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 6

Do południa załatwić sprawy zawodowe.

Wieczorem na Stary Rynek na Ostry Piątek. Czekał już Kita, Buzon jak się później okazało spał, a reszty nie było :P Jak odjeżdżaliśmy spotkaliśmy Marka (jeździ na ostrym od niedawna). Podjechaliśmy pogadać do reszty do warsztatu, potem na Wyspę Młyńską potrenować stójki, skidy... I do domu.

Pod koniec pewna rozmowa, która tylko utwierdziła mnie po pierwszej, innej rozmowie.

Skoro się starałam i jednak jestem postrzegana jak zwykła amatorka, którą każdy byłby w stanie objechać, to przestaję się starać. Nie ma sensu, skoro tak o mnie inni myślą... A może kupię sobie nawet holendra - będzie pasować do mojej kondycji i nie będę się chociaż dziwić, skąd takie opinie. Szkoda tylko tej ramy, która czekała na nowe ostre :(

Dłuższą dobę, raz!

Wtorek, 12 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 2

Do południa sprawy, wieczorem na spotkanie masowego zarządu.

Właściwie nie ma o czym pisać - nie mam ostatnio na nic czasu na tyle, że pojawiły się propozycje usunięcia mnie ze zarządu. Ehh... poproszę dłuższą dobę, raz!

Powrót z Witkiem, który wybrał się na spotkanie bez roweru (niepojęte :P). Normalnie jazda obok pieszego mi nie przeszkadza. Tym razem jednak do czasu... Podczas rozmowy usłyszałam coś, czego w życiu bym się nie spodziewała. Porównanie mojej kondycji do osoby, którego w życiu bym się nie spodziewała. Nawet nie jestem zła, po prostu jest mi przykro. Jestem w szoku nawet po tym czasie, kiedy uzupełniam wpis. Tego się jednak nie spodziewałam... :(((

Poznając miasto.

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 0

To nie ja miałam je poznawać, ale jakoś tak przy okazji wyszło :)

Na 10 pojechałam z Maćkiem na spotkanie z Mikołajem i resztą. Mieliśmy jechać do Torunia (ot tak po prostu, bo blisko jest:P ). Jak się jednak okazało na miejscu był tylko Mikołaj, który musiał jednak jechać do pracy (przypomniano mu o 10.10, że miał być gdzie indziej :P). Kolejne spotkanie miało być o 11.30.

Pojechaliśmy w tym czasie do Myślęcinka, który Maciej miał okazję poznać wczoraj, ale późnym wieczorem - nie ma tam latarń, więc trudno było zobaczyć coś więcej poza światłem lampek.

Maciejowi jednak tak się tam spodobało, że spotkanie przesunęłam najpierw na 12, później o kolejną godzinę, przez co wycieczka do Torunia się nie odbyła. Po obiedzie pojechaliśmy do Ogrodu Botanicznego, gdzie spędziliśmy ostatnią godzinę(?). I pędem na ostatni pociąg po 19.