avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostrzak:)

Praca

Niedziela, 28 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 0

Dziś tylko do pracy i z powrotem.

Rano jechało się bardzo przyjemnie. Przed 7 jest już jasno, więc nie musiałam nawet zapalać lampek. Bez zalegającego śniegu jechało się cudownie :) Nawet nie wiem, kiedy dogoniłam autobus już na trzecim przystanku :) Jak wyjeżdżałam, wcale go nie widziałam, więc albo on jechał za wolno, albo ja... :D

Powrót to 4,5-kilometrowa walka z wiatrem. Ciężko się jechało, jakbym miała nie jechać od razu do domu, tylko zawrócić i jechać w przeciwnym kierunku... Ale postanowiłam, że dziś będzie ciasto, to upiekłam :)

Poprzedniego miesiąca nie porównywałam z minionym rokiem, gdyż styczniowego wyniku nie znałam. Lutowy wynik mogę porównać... ech, nawet lepiej tego nie robić :/ W 2009 przejechałam tylko 122 km. Byłoby na pewno więcej, ale dwutygodniowa angina skutecznie przykuła mnie do łóżka... Teraz jest niewiele więcej... Trzeba szybko załatwić zaległe sprawy, bo źle się w rowerowej jeździe dzieje, oj źle :(

Na koniec miły rowerowo-kobiecy akcent :)