avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostrzak:)

Bydgoska Masa Krytyczna

Sobota, 27 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 6

Tyko na masę. Ostatecznie pojechało tylko 8 osób, choć początkowo było 11...

Bezdeszczowo, jak zwykle w miłej atmosferze. W trakcie masy dodatkowe "atrakcje" w postaci panów policjantów, którzy poprosili (tak, dobrze przeczytaliście - to była prośba:) ), abyśmy jechali jeden za drugim... Nie do końca spełniona, ale przecież nie na tym przejazd polegał.

Pod koniec masy, kolejna atrakcja - grający dla nas na harmonijce pan w stanie oczywistym... Przecież zawsze musi się coś dziać :)

Zdjęcie wykonane przez Buldiego (na zdjęciu bez roweru), na chwilę przed odjazdem:

Gdyby ktoś miał wątpliwości, gdzie jestem :P

Dzięki temu zdjęciu (i jak zwykle niewyłączeniu lampki) przynajmniej wiem, jak widzą mnie kierowcy :)

Kategoria 15-50, Z Żyletą

siwy-zgr
| 23:38 środa, 3 marca 2010 | linkuj A efekt - jak najbardziej :) Niczym Marek Kamiński ;)
| 23:37 środa, 3 marca 2010 | linkuj W Łodzi widziałem podobny "szczyt" zaspowy z dość imponującą wysokością na oko około 5-6 metrów n.p.u. (czyli nad poziomem ulicy :) ) Jak masz ochotę to poszukaj fotek u jakichś łódzkich bikerów. Konkret górka "usypana" ze śniegu zgarniętego z parkingu centrum handlowego manufaktura. Robiła wrażenie, naprawde :)
zyleta
| 23:34 środa, 3 marca 2010 | linkuj Taak... Oficjalnie tam wjechał :D Nieoficjalnie trochę mniej... :P Ale liczy się efekt :D
siwy-zgr
| 23:23 środa, 3 marca 2010 | linkuj Masz racje, nie wszyscy sa w temacie. PS.Ten kolega z tyłu po lewej ciekawe miejsce zajal :)
zyleta
| 23:16 środa, 3 marca 2010 | linkuj Dlatego wolałam wyjaśnić, bo na pewno jest wiele osób, które wcześniejszych wpisów nie czytały :)
siwy-zgr
| 09:45 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Jako jedyna bylas w butach na obcasach, nie sądzę, by ktokolwiek miał jakiekolwiek wątpliwości jeśli czytał trochę Twoich wcześniejszych wpisów ;) Pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa botek