avatar Ten blog rowerowy prowadzi zyleta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 11235.37 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zyleta.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostrzak:)

Rajd Galerii Pomorskiej

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 05.06.2010 | Komentarze 2

Start o 12.00, więc teoretycznie "biuro" rajdu miało być czynne od 10.00 do 11.30. Jak zwykle obiecałam sobie, że tym razem pojawię się już o 10.00... Dobrze, że nie byłam jedyną osobą po czasie :P

Przed startem spotkałam znajome osoby, trochę rozmów i ruszyliśmy. Tempo - zauważyłam, że niektórym na masie nie odpowiada prędkość 10-15 km/h. W "rajdzie" jechaliśmy średnio 8 km/h :D Pierwszy etap przejechaliśmy spod Galerii Pomorskiej na ulicę Mostową, tam chwila przerwy i ruszyliśmy Gdańską w kierunku Myślęcinka. Wspomnę tylko, że odcinek, który zwykle przejeżdżam w 15 min. jechaliśmy całą godzinę :D

W Myślęcinku wraz z Anią i Eweliną usiadłam na kocu przez nie przywiezionym. Trochę cienia się przydało, bo pogoda wyjątkowo dopisała.

Rajd moim zdaniem bardzo dobrze przygotowany - konkursy, dobra zabawa i oczywiście małe co nieco :P Nagrodą główną był rower. Aby go wygrać, trzeba było jechać jak najwolniej w oznaczonym miejscu. Ja się jednak nie zdecydowałam, gdyż dziury i trawa nie pomagałyby w jeździe (nie można było robić stójek ani podpierać się nogą). Ewelina nie miała specjalnej naklejki, dzięki której mogła wystartować, więc pożyczyła mój rower :D Po tej jeździe dowiedziała się, na czym polega "magia" ostrego koła :D
Muszę przyznać, że byłam naprawdę zaskoczona i dumna, ponieważ niektórzy koledzy nie mają zamiaru choćby spróbować jazdy, a ona wsiadła bez najmniejszych oporów :) Później trochę żałowałam, że jednak nie wzięłam udziału w tym konkursie (w końcu wolną jazdę do świateł mam nieźle opanowaną), ale przestałam po tym, jak zobaczyłam końcową część konkursu - spośród czterech najlepszych osób kilkuletni chłopiec losował wybraną przez siebie kartkę. Tak więc wygrana ostatecznie nie zależała od umiejętności, a szczęścia :)

Po wszystkim pojechałyśmy razem do Samociążka. Obiecałam, że km w terenie dodam osobno, więc dodaję :) Dystans dość orientacyjny, bo wyznaczony z mapy. (ok. 30 km)

Nad jeziorem Ewelina znalazła takie oto grzyby:

Na zdjęciu słabo je widać, ale ich kolor zewnętrzny jak i wewnętrzny to... różowy. Wie ktoś może, co to za odmiana? :)

Na koniec jeszcze zdjęcie numerka startowego:

i pamiątkowej koszulki :)